En | Fa
  021-91009030
| عضویت
Background Image

اوتلندر 2018

اوتلندر 2018

میتسوبیشی اوتلندر یکی از جذاب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران محسوب می‌شود. در این مطلب به بررسی توانایی‌های اوتلندر جدید و مقایسه‌ی آن با هیوندای سانتافه، نیسان ایکس ‌تریل و محصولات هم‌قیمت می‌پردازیم.

مقایسه
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018
  • اوتلندر 2018

جذابیت خودروهای شاسی‌بلند برای عامه‌ی مردم از چند جهت، قابل بررسی است. از یک سو، می‌توان راحتی یک محصول لوکس را با چنین مدل‌هایی به دست آورد و از سویی دیگر، هنگام رانندگی در مسیرهای نامتعارف خارج جاده، سبک جدیدی از سفر و تفریح را تجربه کرد. طبیعتا، داشتن خودرویی که محاسن فوق را داشته باشد، تا حدودی گران تمام خواهد شد، اما برای بسیاری از مردم، توجیه‌پذیر و حتی دارای اولویت در زندگی، محسوب می‌شود. فروش بالای خودروهای کلاس شاسی‌بلند از کراس‌اورهای کامپکت و ارزان‌قیمت چینی گرفته تا شاسی‌بلندهای فول‌سایز و گران‌قیمت ژاپنی، ثابت می‌کند که در کشوری مثل ایران هم، عطش زیادی برای خرید این محصولات وجود دارد.

مردم کشور ما، از گذشته با خودروهای به اصطلاح شاسی‌بند، رابطه‌ی خوبی داشته‌اند و برای خرید مدل‌هایی مثل نیسان پاترول و حتی جیپ صحرا، هزینه می‌کرده‌اند. این موضوع، در فروش خیره‌کننده‌ی کراس‌اورهای چینی و کره‌ای، مثل جک S5 و هیوندای توسان به وضوح دیده می‌شود، پس طبیعی است اگر مبالغی چندصد میلیونی هم برای نمونه‌های نسبتا گران‌قیمت ژاپنی، مثل تویوتا لنکروزر و لکسوس NX، پرداخت شود. چنین بازاری، مسلما برای میتسوبیشی و خودروی اوتلندر، دارای جذابیت است، چرا که در گذشته‌ای نه‌چندان دور، با مدل مشهور پاجیرو به عنوان قدرتمندترین و لوکس‌ترین شاسی‌بلند ایران، شناخته می‌شد.

حدود یک قرن پیش، شرکت میتسوبیشی موتورز، بینان نهاده شد. این گروه صنعتی، تا قبل از روی آوردن به خودروسازی، به عنوان غول کشتی‌سازی ژاپن شناخته می‌شد، اما با معرفی اولین خودروی بنزینی با خط تولید تجاری در سال ۱۹۱۷، نخستین خودروساز صنعتی ژاپن، لقب گرفت. میتسوبیشی تا دهه‌ی ۷۰ میلادی به رشد خود ادامه داد و در جمع سودآورترین برندهای خودرویی دنیا قرار داشت، اما با شروع دهه‌ی ۹۰، با کاهش فروش و کمبود سرمایه مواجه شد. قدیمی‌ترین خودروساز ژاپن، با شروع قرن بیست و یکم در سراشیبی سقوط قرار گرفت و در نهایت، مجبور به فروش تمامی خطوط تولید خود، در خارج از ژاپن شد. شاید بتوان، نیسان را ناجی میتسوبیشی دانست، چرا که با خرید ۳۴درصد از سهام این برند، سازنده‌ی لنسر و پاجیرو را از ورشکستگی نجات داد.خودروهای مدرن میتسوبیشی، از جمله شاسی‌بلند اوتلندر که امروزه در ایران حضور دارد؛ با ظاهری فراتر از مدل‌های قبلی ارائه می‌شوند. این موضوع، نشانه‌ی سرمایه‌گذاری صحیح و مدیریت عالی گروه رنو – نیسان در راس میتسوبیشی است.

مشخصات فنی

گیربکس اتوماتیک CVT
حجم موتور(لیتر) 2400 cc
دیفرانسیل 4 چرخ محرک
سیلندر 4
تعداد سوپاپ 16
اسب بخار 6000/170
گشتار موتور 4200/232
طول 4695 mm
عرض 1810 mm
ارتفاع 1680 mm
وزن 1585 kg
سایز تایر 225/65R18
حداکثر سرعت 190 km/h
شتاب 10.5
سوخت 9.3
ظرفیت مخزن 65
استاندارد محیط زیست آلایندگی یورو ۵
کیسه های هوا راننده - سرنشین - جانبی - پرده ای - زانویی راننده
ترمز ABS - EBD - ESP - ASR - BAS - TCS
صندلی چرم - گرمکن - راننده برقی
تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه
پنجره برقی
آینه برقی - گرمکن - تاشوندگی برقی
چراغ زنون - سیستم شستشو
متفرقه کروز کنترل هوشمند - سیستم هشدار دهنده نقطه کور - سنسور عقب - گرمکن فرمان

در حال حاضرشرایط فروش برای خودروی انتخاب شده وجود ندارد

Some text some message..